środa, 3 sierpnia 2016

Formatia


                                  

 

Boże, użycz mi pogody ducha,

Abym godził się z tym, czego nie mogę zmienić;

Odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić

I mądrości, abym odróżniał jedno od drugiego.

 

    Pozwól mi co dzień żyć tylko jednym dniem,

    I czerpać radość chwili, która trwa.

    I w trudnych doświadczeniach losu ujrzeć drogę wiodącą do spokoju

    I przyjąć - jak Ty to czyniłeś - ten grzeszny świat takim,

    Jakim on naprawdę jest, a nie takim, jak ja chciałbym go widzieć.
 
                                        ***

 Zechciej, o Panie, dać mi duszę, której obca jest nuda i która nie zna szemrania, wzdychań i utyskiwań.

 Nie pozwól, żebym kłopotał się zbyt wiele wokół tego panoszącego się czegoś, co się nazywa moje “ja”.

 Panie, obdarz mnie zmysłem humoru. Daj mi łaskę rozumienia się na żartach, abym zaznał w życiu trochę radości, a i innych mógł nią obdarzać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz